Кількість
|
Вартість
|
||
|
Анатомія для 3D-художників. Курс для розробників персонажів комп'ютерної графіки
В наявності
Артикул: 10572dg
Опис
Автор - 3dtotal Publishing 3D-моделювання та CGI - напрям, що стрімко розвивається в сучасній графіці та дизайні, а професія CG-художника є однією з найбільш затребуваних на творчому ринку. Разом із новою книжкою від 3dtotal ви отримаєте базу для роботи з персонажами в таких програмах, як 3ds Max або ZBrush, а також поради від професіоналів індустрії. Іноземні дизайнери, коміксисти та 3D-художники зібрали на сторінках цього посібника повний курс зі створення людини в комп'ютерних програмах - від загального контуру та пропорцій до опрацювання найдрібніших зморшок і складок на тілі. Починаючи з простих 2D-схем, ви повністю розберете особливості анатомії, побудову різних типів фігур і поз, а також закріпите отримані знання, створивши перші тривимірні моделі чоловіка і жінки. Опановуйте нові професії та програми й прокачуйте свої навички разом із посібниками від 3dtotal Publishing.
Автор | 3dtotal Publishing |
---|---|
Палітурка | Тверда |
Сторінок | 288 |
Рік видання | 2018 |
Мова | Російська |
Категорія | 3D-моделювання, Анатомія, CGI |