Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ігровий рушій. Програмування та внутрішній устрій
В наявності
Артикул: 10228dg
Опис
Автор - Грегорі Д. Книжка Джейсона Грегорі не випадково є бестселером. Двадцять років роботи автора над першокласними іграми в Midway, Electronic Arts і Naughty Dog дають змогу поділитися знаннями про теорію і практику розроблення ПЗ для ігрового рушія. Ігрове програмування - складна і величезна тема, що охоплює безліч питань, межа між ігровим рушієм і грою розмита. У цій книзі основна увага приділена рушію, основним низькорівневим системам, системам розв'язання колізій, симуляції фізики, анімації персонажів, аудіо, а також базовому шару геймплея, який охоплює об'єктну модель гри, редактор світу, системи подій та скриптінгу. 3-е издание.
Автор | Грегори Д. |
---|---|
Палітурка | Тверда |
Сторінок | 1136 |
Рік видання | 2018 |
Мова | Російська |
Категорія | Ігровий рушій, Програмування ігор, Розробка ПЗ для ігор |